Terapia Indiba ACTIV jest nowoczesną terapią, która opiera się na stymulacji energii wewnątrz tkanek, przyspieszając fizyczną regenerację i naturalną kondycję. Indiba rozwiązuje problemy zdrowotne związane z chorobami kości, stawów, jak również urazami wiązadeł oraz mięśni. Dzięki niej następuje szybsza regeneracja obszarów objętych zmianami chorobowymi. Warto podkreślić, że urządzenie gwarantuje bardzo precyzyjne działanie – z łatwością można je nakierować na konkretne miejsce. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które stawiają na naturalne formy leczenia. Terapia Indiba Activ doskonale sprawdza się w przypadku najróżniejszych kontuzji aparatu ruchu. Cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród sportowców, którzy na skutek intensywnej aktywności często muszą zmagać się z silnymi dolegliwościami bólowymi. Prezentowana metoda jest niezastąpiona przede wszystkim pod kątem przyspieszenia regeneracji tkanek. Wykorzystuje ona specjalnie opracowany system Proionic, który zdobył uznanie wielu zawodowych trenerów i sportowców. Z pomocą terapii Indiba Activ osoby aktywne fizyczne mogą szybko wrócić do pełni sił. Dzięki odpowiednio przeprowadzonej metodzie leczenia można zapomnieć o uporczywych dolegliwościach bólowych czy nieprzyjemnych konsekwencjach, będących skutkiem kontuzji. Zachęcamy do skorzystania z prezentowanych zabiegów nie tylko pacjentów uprawiających sport. Omawiana terapia doskonale sprawdzi się także przy wielu dolegliwościach aparatu ruchu, takich jak osteoartroza, gonartroza czy problemy z kaletką maziową.

Jak działa INDIBA ACTIV?

Oferujemy terapię Indiba Activ z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu. Nasi terapeuci przeszli przez odpowiednie przeszkolenie, dzięki któremu doskonale wiedzą, jak zadbać o pełną skuteczność wielofunkcyjnego urządzenia. Potrafią w stu procentach wykorzystać potencjał nowoczesnego aparatu, aby zadbać o zdrowie i komfort pacjenta. Sama terapia nie jest czasochłonna i szybko przynosi upragnione rezultaty. Warto podkreślić, że jej skuteczność opiera się o stymulowanie naturalnych mechanizmów regeneracyjnych. W rezultacie omawiana metoda jest naturalna i tym samym bezpieczna dla organizmu. Terapia Indiba Activ posiada bardzo szerokie zastosowanie, co dodatkowo wpływa na zwiększenie popularności tej formy terapii. Dla wielu pacjentów stanowi ona przede wszystkim sprawdzony sposób na pokonanie dolegliwości bólowych, na przykład o podłożu skurczowym. Na szczególną uwagę zasługuje także regeneracja, niezastąpiona w przypadku zerwanych ścięgien lub innych kontuzji. Silne działanie przeciwbólowe wiąże się z wielotorowym oddziaływaniem. Za pomocą nowoczesnego urządzenia można zadbać o odpowiednią stymulację mikrokrążenia i unaczynienie tkanek objętych stanem zapalnym. Dzięki rozszerzeniu naczyń krwionośnych zapalenia znacznie szybciej ustępują. Działanie biostymulacyjne dodatkowo gwarantuje także zwiększony przepływ elektrolitów.

Zastosowanie terapii Indiba ACTIV

Prowadząc terapię przy użyciu kompaktowego aparatu Indiba, można leczyć wybrane schorzenia, korzystając z wewnętrznej energii oraz naturalnych mechanizmów regeneracyjnych znajdujących się w tkance i mięśniach. Nasi profesjonalni fizjoterapeuci potrafią w pełni wykorzystać wszystkie możliwości urządzenia w celu przyspieszonej regeneracji tkanek miękkich. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług – chętnie podpowiemy, czy w przypadku danego schorzenia regeneracja metodą Indiba Activ rzeczywiście będzie efektywna. Zapraszamy do kontaktu z naszą kliniką – chętnie udzielimy dodatkowych informacji telefonicznie lub online. Gwarantujemy profesjonalnie przeprowadzoną terapię Indiba w atrakcyjnej cenie.

Zastosowanie terapii Indiba ACTIV:
- u sportowców po różnego rodzaju kontuzjach,
- bóle szyjne,
- bóle skurczowe,
- następstwa zerwanych ścięgien,
- zapalenie ścięgna,
- osteoartroza,
- gonartroza,
- zapalenie kaletki maziowej, zapalenie torebki stawowej itp.

Indiba ACTIV - najważniejsze efekty terapeutyczne:
- działanie przeciwbólowe – aktywacja mikro-krążenia umożliwia szybkie wchłanianie obrzęku oraz katabolitów zapalnych - łącznie z substancjami algogenicznymi,
- działanie przeciwbólowe - bezpośrednie oddziaływanie na punkty zapalne powoduje szybkie unaczynienie tkanki - niedokrwionej oraz łącznej,
- działanie przeciwzapalne – rozszerzenie naczyń krwionośnych oraz szybka aktywacja mikrokrążenia znacząco redukuje - skupienie płynów zapalnych,
- przywraca prawidłowy metabolizm,
- działanie biostymulacyjne: zwiększony przepływ krwi, redukcja homeostazy, aktywacja perystaltyki limfatycznej - zwiększony przepływ elektrolitów.

Po więcej informacji o terapii Indiba ACTIV zapraszamy na stronę indiba.pl