Indiba

Indiba jest nowoczesną terapią, która opiera się na stymulacji energii wewnątrz tkanek, przyspieszając fizyczną regenerację i naturalną kondycję. Indiba rozwiązuje problemy zdrowotne związane z chorobami kości, stawów, jak również urazami wiązadeł oraz mięśni.

Prowadząc terapię przy użyciu kompaktowego aparatu Indiba, można leczyć wybrane schorzenia, korzystając z wewnętrznej energii oraz naturalnych mechanizmów regeneracyjnych znajdujących się w tkance i mięśniach.

Zastosowanie:
- u sportowców po różnego rodzaju kontuzjach,
- bóle szyjne,
- bóle skurczowe,
- następstwa zerwanych ścięgien,
- zapalenie ścięgna,
- osteoartroza,
- gonartroza,
- zapalenie kaletki maziowej itp.

Najważniejsze efekty terapeutyczne:
- działanie przeciwbólowe – aktywacja mikro-krążenia umożliwia szybkie wchłanianie obrzęku oraz katabolitów zapalnych - łącznie z substancjami algogenicznymi,
- działanie przeciwbólowe - bezpośrednie oddziaływanie na punkty zapalne powoduje szybkie unaczynienie tkanki - niedokrwionej oraz łącznej,
- działanie przeciwzapalne – rozszerzenie naczyń krwionośnych oraz szybka aktywacja mikrokrążenia znacząco redukuje - skupienie płynów zapalnych,
- przywraca prawidłowy metabolizm,
- działanie biostymulacyjne: zwiększony przepływ krwi, redukcja homeostazy, aktywacja perystaltyki limfatycznej - zwiększony przepływ elektrolitów.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę indiba.pl