Ortopedzi

dr n. med. Piotr Wiśniewski.

Prowadzi konsultacje z zakresu ortopedii, pacjentów z problemami bólowymi stawów obwodowych oraz po wszelkiego rodzaju operacjach artroskopowych. Po ukończeniu Akademii Medycznej w Gdańsku od 1996 roku rozpoczął pracę jako asystent w Katedrze i Klinice Ortopedii Akademii Medycznej w Gdańsku. W 1997 roku uzyskał I stopień specjalizacji z Ortopedii i Traumatologii, a w 2002 roku II stopień specjalizacji. W 2001 roku uzyskał stopień doktora nauk medycznych. W oparciu o pozyskane na kursach zagranicznych wiedzę i umiejętności operuje artroskopowo stawy barkowe oraz kolanowe. Ponadto implantuje najnowszej generacji endoprotezy stawu biodrowego typu Resurfacing i Short-stem (endoprotezy krótkotrzpieniowe), stosując przy tym małoinwazyjne techniki operacyjne. Od trzech lat również zajmuje się endoprotezoplastyką stawu kolanowego.

Specjalizacja:

• II stopień ortopedii i traumatologii narządu ruchu
  • Staw kolanowy i barkowy

lek med. Maciej Laskowski.

Prowadzi konsultacje z zakresu ortopedii.
Akademię Medyczną w Gdańsku na wydziale lekarskim ukończył w 1994 roku. Staż podyplomowy odbył w Szpitalu Miejskim w Gdańsku. Od 1995 roku pracował na oddziale urazowo-ortopedycznym w Szpitalu Specjalistycznym w Gdańsku Zaspie pod kierownictwem dra med. Mirosława Laskowskiego oraz w Przychodni Ortopedycznej Przyszpitalnej dla Dzieci. W 1997 roku zdał egzamin specjalistyczny z chirurgii urazowej i ortopedycznej I stopnia. W roku 2005 uzyskał tytuł specjalisty ortopedii i traumatologii urazowej. Od 1996 roku prowadzi prywatny gabinet ortopedyczny. Pracował również w prywatnym Szpitalem Chirurgicznym i Ortopedycznym "Jankowo". Od roku 2008 operuje w Szpitalu Swissmed.
W naszej klinice przyjmuje w środy od 17.30 do 19.30

Specjalizacja:

• II stopień chirurgii urazowej i ortopedycznej
  • Chirurgia urazowa i ortopedyczna

lek med. Tomasz Bartoszewski.

Jest specjalistą w zakresie ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Posiada bogate doświadczenie zawodowe. Z uwagi na dobro swoich pacjentów stale bierze udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych, gdzie poszerza swoją wiedzę oraz rozwija umiejętności. W sposób profesjonalny, ale również empatyczny i pełen zrozumienia podchodzi do swoich pacjentów. W jego gabinecie panuje przyjazna i spokojna atmosfera, co sprawia, że pacjenci nie mają oporów, by wracać do niego na ponowne konsultacje ortopedyczne. W ramach swojej praktyki wykonuje badania diagnostyczne, do których zalicza się głównie USG ortopedyczne, biopsja kości i artroskopia. Przeprowadza takie zabiegi jak zespolenie odłamów kostnych, założenie wyciągu szkieletowego, rekonstrukcja stóp, a także alloplastyka stawów, przeszczep ścięgna, plastyka skóry i rekonstrukcja więzadła krzyżowego. Zgłaszającym się do niego pacjentom doradza głównie w kwestii schorzeń i dolegliwości takich jak różnego rodzaju złamania kości, skręcenia stawów, dyskopatia i dysplazja stawu biodrowego. Pomaga również przy wadach postawy i bólach kręgosłupa. Z jego specjalistycznych usług mogą korzystać osoby, które borykają się z chorobami zwyrodnieniowymi i zapaleniem kości. Prowadzi konsultacje związane z uszkodzeniem narządu ruchu. Poza tym zajmuje się podawaniem iniekcji dostawowych zarówno blokad jak i kwasu hialuronowego.

Specjalizacja:

• Ortopedia i traumatologia narządu ruchu

Nasze placówki

Rumia